2001年5月9日《蘋果日報》
由 青 馬 往 寶 蓮 寺   疑 倦 極 跣 腳 肇 禍
男 子 行 山 墮 坡 被 困 一 夜

【 本 報 訊 】 一 名 愛 好 行 山 的 餐 廳 廚 師 學 徒 前 晚 獨 自 在 大 嶼 山 行 山 時 , 不 慎 跣 腳 跌 落 山 坑 受 傷 被 困 一 夜 , 至 昨 晨 才 被 人 發 現 , 報 警 送 院 。


■男子深夜行山跌傷被困引水道(圓圈),至昨晨才被人發現救起。
出 發 前 曾 看 地 圖
受 傷 男 子 姓 郁 ( 三 十 二 歲 ) , 在 赤 角 機 場 一 間 餐 廳 當 通 宵 更 , 與 父 母 同 住 深 水 。 據 郁 說 , 他 是 於 前 日 早 上 下 班 後 , 從 青 馬 收 費 亭 附 近 上 山 , 擬 行 往 寶 蓮 寺 後 山 , 由 於 翌 日 休 息 , 故 並 無 預 計 行 山 時 間 , 加 上 他 有 多 年 獨 自 行 山 經 驗 , 故 除 了 手 提 電 話 , 並 沒 帶 其 他 裝 備 。 他 說 : 「 若 果 頂 唔 順 , 我 會 返 轉 頭 , 唔 會 死 頂 。 」
他 又 說 , 出 發 前 曾 看 過 地 圖 , 知 有 山 路 可 達 目 的 地 , 故 沒 擔 心 迷 路 , 當 行 至 深 夜 , 因 很 疲 倦 , 跨 越 一 山 坑 時 , 不 慎 跌 落 坑 內 擦 傷 手 腳 , 「 其 實 我 冇 乜 事 , 但 太 咪 諗 住 醒 至 算 。 」 郁 在 醫 院 病 榻 上 憶 述 受 困 山 頭 經 歷 時 表 示 : 「 雖 然 四 圍 好 黑 , 但 我 未 驚 過 。 」
至 清 晨 他 醒 來 , 發 覺 身 上 的 銀 包 及 手 機 失 去 , 疑 墮 山 坑 時 丟 失 , 遂 負 傷 落 山 , 途 至 北 大 嶼 山 公 路 長 青 隧 道 收 費 亭 對 開 山 坡 一 引 水 道 , 因 倦 極 再 睡 , 直 至 早 上 七 時 , 才 為 隧 道 職 員 發 現 。

返回『前車可鑑』目錄